marți, 3 august 2010

Angelique Boyer si Sebastian Zurita, mai fericiti ca niciodata

Tanara pereche de actori marturisesc ca, dupa multe luni de filmari pentru noua versiune a telenovelei “Inima salbatica”, acum se distreaza si se relaxeaza intr-o vacanta prelungita, Angelique, care va pleca in Franta sa isi vada familia, iar Sebastian, dupa cateva zile petrecute impreuna cu iubita lui, se va reintoarce la filmari si repetitii.

Cred ca este o fata care a lasat multe persoane cu gura cascata cu rolul ei din “Inima salbatica”, si merita tot ceea ce i se intampla in plan profesional, asa ca nu este de mirare ca anul viitor va juca in doua filme si un serial”, spune Sebastian Zurita despre iubita lui, Angelique Boyer.

Ma duc in Franta, voi fi acolo aproximativ doua luni ca sa imi intalnesc familia pe care nu am mai vazut-o de 11 ani. Eu si sebastian suntem implicati in proiecte mari, asa ca putem sa ne luam de mana si sa ne sprijinim si profesional”, se confeseaza Angelique.

Sebastian
spune ca este un moment bun pentru amandoi sa se distreze. “ Acum ne relaxam, deoarece am tras amandoi mult pe platourile de filmare”.

Actorul dezminte faptul ca le pretinde producatorilor sa ii ofere doar roluri de protagonist. “Nu se pune problema sa fiu sau nu protagonist, eu cred intr-un proiect, in ceea ce transmite, asa ca nu are importanta ce personaj interpretez, sunt un tip cu picioarele pe pamant”, sustine Sebastian.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu